Dr Cohen Dieet

Herstel de hormoonhuishouding door de "juiste" voeding voor u persoonlijk en het lichaam zorgt voor de vetafbraak en andere gevolgen! Dit kunt u doen via dure, medicijnen (die alleen mensen met veel geld zich kunnen veroorloven), maar volgens Dr. Cohen is de beste manier om de hormonen weer in "balans" te brengen door voeding als "medicijn" te gebruiken (een natuurlijke en veilige manier!). Gedurende een aantal jaren zijn er duizenden tests uitgevoerd op verschillende soorten voeding met als resultaat een duidelijk inzicht van hoe voeding en combinaties van voedingsmiddelen de hormoonhuishouding kunnen herstellen en zo? obesitas en overgewicht genezen (je weer goed en gezond voelen). Dr. Cohen's programma is gebaseerd op Snel Vet- en Gewichtverlies! Het helpt u snel vet af te breken op een veilige en gezonde manier. Het is geen caloriearm dieet en u hoeft zich niet uit te hongeren met het programma! Het is een uitgebalanceerd eetprogramma (geen eiwitrijk dieet). U hoeft geen exotische produkten te eten (alleen het eten dat u al in de keuken hebt). U kunt alle soorten voeding eten tijdens het programma (verschillende soorten rood/wit vlees, vis, groenten, fruit, zuivelproducten, zoals kaas en yoghurt enz.). Geen "drankjes" of "pillen" .... uw voeding wordt uw "medicijn", daarom zijn hoeveelheden en combinaties zo belangrijk!

Informatie over het Dr Cohen Dieet

Het Dr Cohen dieet is ontwikkelt door de Franse dokter Jean-Michel Cohen. Het Dr Cohen dieet is zo ontwikkelt dat het kan worden aangepast aan je persoonlijke voorkeuren. Het dieet houdt rekening met je eigen planning en invulling daarvan. Wanneer je snel je streefgewicht bereiken is dat mogelijk, maar als je op een rustig tempo wil afvallen is dat ook een optie. Het Dr Cohen afslankprogramma is een licht en gezond dieet dat verloopt in 3 fasen: Fase 1) De Boosterweek Deze eerste fase is het zwaarst van het Dr Cohen dieet. In deze fase worden er slechts 900 calorieen per dag gegeten. Hierdoor val je ongeveer twee a drie kilo afvallen per week. Omdat deze fase streng en zwaar is mag deze fase maximaal twee weken volgen. Wanneer je deze fase goed doorlopen hebt, kan je doorgaan met de volgende fase. Fase 2) De Comfortweek In de tweede fase, de comfortweek, van het Dr Cohen dieet mag er meer gegeten worden dan in fase 1. Dagelijks mag je maximaal 1400 kcal eten. Doordat er in deze fase meer gegeten mag worden gaat het tempo waarop je afslankt omlaag naar zo'n twee tot vier kilo per maand. Fase 3)De Consolidatieweek In de laatste fase, de consolidatiefase, mag er heerlijk bourgondische gegeten worden. Er mogen in deze fase namelijk 1600 calorieen per dag gegeten.


Informatie over het Dr Cohen Dieet

Het Dr Cohen dieet is ontwikkelt door de Franse dokter Jean-Michel Cohen. Het Dr Cohen dieet is zo ontwikkelt dat het kan worden aangepast aan je persoonlijke voorkeuren. Het dieet houdt rekening met je eigen planning en invulling daarvan. Wanneer je snel je streefgewicht bereiken is dat mogelijk, maar als je op een rustig tempo wil afvallen is dat ook een optie. Het Dr Cohen afslankprogramma is een licht en gezond dieet dat verloopt in 3 fasen: Fase 1) De Boosterweek Deze eerste fase is het zwaarst van het Dr Cohen dieet. In deze fase worden er slechts 900 calorieen per dag gegeten. Hierdoor val je ongeveer twee a drie kilo afvallen per week. Omdat deze fase streng en zwaar is mag deze fase maximaal twee weken volgen. Wanneer je deze fase goed doorlopen hebt, kan je doorgaan met de volgende fase. Fase 2) De Comfortweek In de tweede fase, de comfortweek, van het Dr Cohen dieet mag er meer gegeten worden dan in fase 1. Dagelijks mag je maximaal 1400 kcal eten. Doordat er in deze fase meer gegeten mag worden gaat het tempo waarop je afslankt omlaag naar zo'n twee tot vier kilo per maand. Fase 3)De Consolidatieweek In de laatste fase, de consolidatiefase, mag er heerlijk bourgondische gegeten worden. Er mogen in deze fase namelijk 1600 calorieen per dag gegeten.


Wat is het Dr Cohen Dieet?

Het afslankprogramma van het Dr Cohen Dieet is gebaseerd op snel overtollig vet en gewicht verliezen. Met behulp van dit dieet val je af op een veilige en gezonde manier. Er worden geen calorieen geteld tijdens dit dieet en u hoeft zich niet uit te hongeren tijdens dit afslankprogramma. Het is een balanceert en gevarieerd afslankprogramma. Het is niet nodig om speciale afslankproducten of supplementen zoals eiwitshakes, repen, soepen enzovoort te kopen. Het is toegestaan allerlei soorten voeding eten tijdens het afslankprogramma met mate en met uw gezondheid in gedachten. Start met het Dr. Cohen Dieet in 4 stappen: 1) Het is vereist om een bloedonderzoek te laten verrichten bij aanvang van het dieet. 2) Uw bloed wordt op meerdere onderdelen getest zoals onder andere het suikerniveau, lever- en nierfuncties enzovoort. 3) De resultaten van het bloedonderzoek worden naar de artsen van het Dr Cohen Dieet gestuurd. 4) De artsen schrijven een persoonlijk eetschema voor wat is gebaseerd op de resultaten van uw bloedonderzoek.


Wat is het Dr Cohen Dieet?

Het afslankprogramma van het Dr Cohen Dieet is gebaseerd op snel overtollig vet en gewicht verliezen. Met behulp van dit dieet val je af op een veilige en gezonde manier. Er worden geen calorieen geteld tijdens dit dieet en u hoeft zich niet uit te hongeren tijdens dit afslankprogramma. Het is een balanceert en gevarieerd afslankprogramma. Het is niet nodig om speciale afslankproducten of supplementen zoals eiwitshakes, repen, soepen enzovoort te kopen. Het is toegestaan allerlei soorten voeding eten tijdens het afslankprogramma met mate en met uw gezondheid in gedachten. Start met het Dr. Cohen Dieet in 4 stappen: 1) Het is vereist om een bloedonderzoek te laten verrichten bij aanvang van het dieet. 2) Uw bloed wordt op meerdere onderdelen getest zoals onder andere het suikerniveau, lever- en nierfuncties enzovoort. 3) De resultaten van het bloedonderzoek worden naar de artsen van het Dr Cohen Dieet gestuurd. 4) De artsen schrijven een persoonlijk eetschema voor wat is gebaseerd op de resultaten van uw bloedonderzoek.


Over Dr Cohen

Dr. Cohen werd gedurende zijn werk als arts veelvuldig geconfronteerd met mensen die worstelden met overgewicht. Naar aanleiding hiervan heeft hij drie jaar lang onderzoek verricht naar voeding en overgewicht. Het onderzoek richt zich voornamelijk op hormonen die een rol spelen bij het ontstaan van overgewicht. Dr. Cohen kwam tot de conclusie dat overgewicht moet worden beschouwd als een ziekte die veroorzaakt wordt door een hormonale onbalans in het lichaam. De hormonen HGH (groeihormoon), insuline en serotonine spelen hierbij een belangrijke rol. Op basis van dit onderzoek heeft Dr. Cohen zijn dieet ontwikkelt;het zogenaamde ‘Dr. Cohen’s 1st Personal Diet’, in Nederland ook wel bekend als het Dr Cohen dieet. Het belangrijkste eigenschap van dit dieet is de hormonale balans die herstelt kan worden door het eten van gezonde voeding. Men kan hierdoor het overgewicht onder controle houden.


Over Dr Cohen

Dr. Cohen werd gedurende zijn werk als arts veelvuldig geconfronteerd met mensen die worstelden met overgewicht. Naar aanleiding hiervan heeft hij drie jaar lang onderzoek verricht naar voeding en overgewicht. Het onderzoek richt zich voornamelijk op hormonen die een rol spelen bij het ontstaan van overgewicht. Dr. Cohen kwam tot de conclusie dat overgewicht moet worden beschouwd als een ziekte die veroorzaakt wordt door een hormonale onbalans in het lichaam. De hormonen HGH (groeihormoon), insuline en serotonine spelen hierbij een belangrijke rol. Op basis van dit onderzoek heeft Dr. Cohen zijn dieet ontwikkelt;het zogenaamde ‘Dr. Cohen’s 1st Personal Diet’, in Nederland ook wel bekend als het Dr Cohen dieet. Het belangrijkste eigenschap van dit dieet is de hormonale balans die herstelt kan worden door het eten van gezonde voeding. Men kan hierdoor het overgewicht onder controle houden.


Voor- en nadelen van het Dr. Cohen Dieet

Voordelen van het Dr. Cohen dieet zijn: - Afslanken op een natuurlijke manier zonder het gebruik van supplementen en afslankproducten zoals pillen, shakes, repen enzovoort, - Gevarieerd en gebalanceerd eten zonder last te hebben van een hongergevoel. Hierdoor is het dieet gemakkelijk vol te houden voor de meeste mensen. - Er vindt een positieve verandering in je levensstijl. Je leert op een gezonde manier eten, er zijn dus ook geen voedingsmiddelen worden uitgesloten bij het Dr. Cohen dieet. Wat belangrijk is dat er een bepaalde balans is in de voeding wat goed aansluit bij wat het lichaam nodig heeft. Bij dit dieet is portiecontrole en voedselcombinaties de belangrijkste wapens in de strijd tegen de overtollige kilo's. Nadelen van het Dr. Cohen dieet zijn; - Het dieet is erg prijzig, namelijk 750 euro. - De begeleiding en dieet is niet zo persoonlijk als men doet overkomen. Na onderlinge vergelijken tussen gebruikers blijkt het dieet niet zo persoonlijk afgestemd te zijn. Concrete verschille zijn er nauwelijks te vinden. Daarnaast valt de frequentie van persoonlijk contact met de consulenten veel mensen ook tegen. - Erg uiteenlopende ervaringen van mensen die het dieet hebben gevolgd. Er zijn mensen die positief zijn over het dieet omdat ze er veel kilo’s mee zijn kwijtgeraakt met blijvend resultaat. Maar daarentegen is er ook een grote groep mensen die niet tevreden zijn over het dieet. De mensen die negatief zijn over het dieet beschrijven het dieet als een zogenaamd crashdieet. Een crashdieet is een dieet waarbij dagelijks 500 kilocalorieën voor vrouwen en ongeveer 700 kilocalorieën voor mannen zijn toegestaan. Echter is dit alleen is de eerste fase van het dieet. Fase 1 van het dieet duurt twee weken. Na twee weken start je met fase 2 waar je 1400 kcal mag eten en in fase 3 1600 kcal.


Voor- en nadelen van het Dr. Cohen Dieet

Voordelen van het Dr. Cohen dieet zijn: - Afslanken op een natuurlijke manier zonder het gebruik van supplementen en afslankproducten zoals pillen, shakes, repen enzovoort, - Gevarieerd en gebalanceerd eten zonder last te hebben van een hongergevoel. Hierdoor is het dieet gemakkelijk vol te houden voor de meeste mensen. - Er vindt een positieve verandering in je levensstijl. Je leert op een gezonde manier eten, er zijn dus ook geen voedingsmiddelen worden uitgesloten bij het Dr. Cohen dieet. Wat belangrijk is dat er een bepaalde balans is in de voeding wat goed aansluit bij wat het lichaam nodig heeft. Bij dit dieet is portiecontrole en voedselcombinaties de belangrijkste wapens in de strijd tegen de overtollige kilo's. Nadelen van het Dr. Cohen dieet zijn; - Het dieet is erg prijzig, namelijk 750 euro. - De begeleiding en dieet is niet zo persoonlijk als men doet overkomen. Na onderlinge vergelijken tussen gebruikers blijkt het dieet niet zo persoonlijk afgestemd te zijn. Concrete verschille zijn er nauwelijks te vinden. Daarnaast valt de frequentie van persoonlijk contact met de consulenten veel mensen ook tegen. - Erg uiteenlopende ervaringen van mensen die het dieet hebben gevolgd. Er zijn mensen die positief zijn over het dieet omdat ze er veel kilo’s mee zijn kwijtgeraakt met blijvend resultaat. Maar daarentegen is er ook een grote groep mensen die niet tevreden zijn over het dieet. De mensen die negatief zijn over het dieet beschrijven het dieet als een zogenaamd crashdieet. Een crashdieet is een dieet waarbij dagelijks 500 kilocalorieën voor vrouwen en ongeveer 700 kilocalorieën voor mannen zijn toegestaan. Echter is dit alleen is de eerste fase van het dieet. Fase 1 van het dieet duurt twee weken. Na twee weken start je met fase 2 waar je 1400 kcal mag eten en in fase 3 1600 kcal.


Dr Cohen Dieet Reviews

Bezoek Dr Cohen Dieet

Schrijf je eigen review