Teleurstelling

Blijkbaar ben ik één van de weinigen die de behandelingen een teleurstellende en kostbare ervaring vond.
Ondanks de enthousiaste en vriendelijke medewerkster had de 10-rittenkaart bij mij weinig effect. Zelfs niet op de specifieke plaatsen waar de banden werden aangebracht, zoals bijvoorbeeld aan de binnenkant van mijn bovenbenen.
In de eerste 4 weken was ik wel totaal 5 kilo afgevallen, maar dat kwam doordat ik erg goed aandacht schonk aan wat en wanneer ik at. De medewerkster gaf mij ook continue aan dat de meeste mensen pas resultaat zien rond de 6e a 7e behandeling dus leefde ik in de veronderstelling dat de zichtbare verandering nog wel zou volgen. Maar ook tegen die tijd veranderde er helaas weinig bij mij ... Ook hier werd niet zoveel aandacht aan geschonken toen ik mijn teleurstelling had aangegeven. 'Ja, de één reageert er anders op dan de ander'. Wel kreeg ik elke behandeling (veelal dezelfde) verhalen te horen van anderen over die zich wél energieker voelden en daadwerkelijk afvielen.
Tussentijds werd er nog wel een meting van oa het vocht in mijn lichaam gedaan. Maar bleek dat de benodigde apparatuur het niet deed. 'Ik doe dit later nog een keer' maar dit is echter ook nooit meer gedaan
Aan het einde van de 10-rittenkaart, of tussentijds, werd er ook geen enkele 'omvang' meting verricht. Daar waar ze in de proefbehandeling en in de advertenties wel mee schermen, dat dit zienderogen zal afnemen.

Ondanks dat ik wel afgevallen ben, is dit écht niet te wijten aan de dure behandeling. De tussentijdse zorg én met name nazorg vond ik veel te weinig. Klinkt misschien wat lullig, maar je zou minstens een klein receptenboekje of zoiets verwachten voor dat geld. Ja, ik kon dit bij hun kopen. Alsmede speciale shakes om het afvallen te bevorderen.
Op mijn vraag of er ook een evaluatieformulier of -gesprek aanwezig is om verbeterpunten aan te leveren, wist men dit eigenlijk niet. Naar mijn idee moet dit ook deel uitmaken van de behandeling. Net als dat aan het einde van de 10-rittenkaart er samen gekeken wordt naar het behaalde resultaat. Niet dat men er maar vanuit gaat dat je een nieuwe kaart koopt en in 'onderhoud' gaat. Want ja, 'dat doet ook iedereen'.
Nu was het 'kijk maar wat je doet, je weet ons te vinden'.

Al met al bood alles mij niet het behaalde resultaat. Uiteraard jammer, want ik had er simpelweg meer van verwacht. En zeker voor zoveel geld ...

Sterke punten
De vriendelijke medewekster en haar enthousiasme.
Alles ziet er keurig netjes en verzorgd uit.

Zwakke punten
Veel

Bezoek Easy Slim Reviews over Easy Slim

1 reactie

Beste Marck,

Wat vervelend om te horen. Mocht u nog contact willen met het hoofdkantoor kunt u contact opnemen via: [email protected] .
We nemen uw klacht heel erg serieus en horen graag van u.

Met vriendelijke groet,
Easyslim.nu

Bezoek Easy Slim Reviews over Easy Slim

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Easy Slim
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden